Ανάκληση σύμβασης

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

Δεν έχετε επιλέξει το σωστό προϊόν; Δεν χρειάζεται να φοβάστε να επιλέξετε αρώματα και καλλυντικά μεταξύ μας. Μπορείτε να τερματίσετε τη σύμβαση με το Allzora.gr εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε κανένα λόγο.

 Πότε μπορώ να αποσύρω από τη σύμβαση χωρίς να δηλώσω τους λόγους;

Με το Allzora.gr μπορούμε να επιστρέψουμε όλα τα προϊόντα που αγοράσατε, με εξαίρεση τα προϊόντα που:

  • Έχουν κατασκευαστεί ή προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας (για παράδειγμα, ένα πακέτο με χαρακτική)
  • Δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής (για παράδειγμα καλλυντικά ή άλλα ανοιχτά προϊόντα που έχουν άμεση επαφή με το δέρμα)

 Στην περίπτωση αντικειμένων τυλιγμένων ως δώρο, δεν θα είναι πλέον δυνατό να αποσύρονται από τη σύμβαση από τη στιγμή που τα τυλίγαμε. Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με το νόμο, είστε υπεύθυνοι για τη μείωση της αξίας του αντικειμένου που προκαλείται από διαφορετική μεταχείριση από αυτή που είναι απαραίτητη για να εξοικειωθείτε με την ποιότητα, τις λειτουργίες και τη λειτουργικότητα του αντικειμένου (για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε ένα άρωμα μετά από αυτό δοκιμάστηκε μία φορά). Για το λόγο αυτό, σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να επιστρέψουμε μόνο το αναλογικό μέρος).

 Πώς πρέπει να προχωρήσω στην απόσυρση από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρω τους λόγους;

Πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παράδοση του στοιχείου. Είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου help@allzora.gr ή τηλεφωνικού αριθμού +420 607 205 862 (Viber, Whats App)

 Θα επιστρέψουμε την τιμή αγοράς του στοιχείου το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημέρα της ανάληψης της σύμβασης. Ωστόσο, μπορούμε να αναβάλουμε την πληρωμή, σύμφωνα με το νόμο, μέχρι να επιστρέψετε το στοιχείο σε εμάς. Σε περίπτωση απόσυρσης εντός 14 ημερών από την παράδοση του στοιχείου, θα δικαιούστε επίσης την επιστροφή των εξόδων αποστολής του στοιχείου για ποσό που αντιστοιχεί στη φθηνότερη μέθοδο ναυτιλίας που προσφέρεται.

 Αποδοχή αγαθών

Λάβατε ένα κατεστραμμένο πακέτο ή ανακαλύψατε τη ζημιά που προκλήθηκε από τη μεταφορά μόνο μετά το άνοιγμα; Λυπούμαστε πολύ. Έχουμε οδηγίες για το πώς μπορείτε να προχωρήσετε σε τέτοιες καταστάσεις, ώστε όλα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό.

Η συσκευασία μεταφοράς έχει καταστραφεί ή παραμορφωθεί ορατά:

  • Εάν ο αγγελιαφόρος σας φέρει ένα προφανώς κατεστραμμένο πακέτο, έχετε το πλήρες δικαίωμα να το αρνηθείτε.
  • Ταυτόχρονα, μπορείτε να αποδεχτείτε το πακέτο, να γράψετε μια φόρμα αναφοράς ζημίας με τον ταχυμεταφορέα και να ελέγξετε εάν παραβιάστηκαν τα περιεχόμενα της αποστολής.

Το εμπορευματοκιβώτιο αποστολής είναι εντάξει, αλλά το περιεχόμενο είναι κατεστραμμένο:

  • Εάν διαπιστώσετε ότι το περιεχόμενο του πακέτου είναι κατεστραμμένο, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως, το αργότερο εντός 2 ημερών, για να επιλύσετε το παράπονο. Σας συνιστούμε να επισυνάψετε φωτογραφίες που εγγράφουν ελαττώματα και φθαρμένη συσκευασία

 Επικοινωνία

Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την απόσυρση χωρίς αιτιολογία, επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@allzora.gr ή στο τηλέφωνο +420 607 205 862 (Viber, Whats App).