Πληρωμή με κάρτα

  • Πολύ βολική μέθοδος. Μόλις δημιουργήσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε σε ασφαλή πύλη πληρωμής, στην οποία θα εισαγάγετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Εάν η συναλλαγή είναι εγκεκριμένη, η πληρωμή θα γίνει αμέσως και τα εμπορεύματα θα αποσταλούν το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Υποστηρίζουμε ένα ασφαλές πρωτόκολλο 3D Secure.

i

Τραπεζική μεταφορά

N Όνομα, τράπεζα, ως - ΕΥΡΩ

Όνομα λογαριασμού: Allzora s.r.o

BAN: CZ7020100000002201417418

μισμα: ΕΥΡΩ

Κωδικός BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Όνομα υποκαταστήματος: Fio banka, a.s.

Επιλογές αποστολής:

  • Την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό του πακέτου και έναν σύνδεσμο παρακολούθησης.
  • Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης θα ενημερωθεί από την υπηρεσία ταχυμεταφορών την ημέρα της παράδοσης. Εάν η ημερομηνία ή ο χρόνος παράδοσης δεν σας ταιριάζουν, μπορείτε να τα αλλάξετε επικοινωνώντας με την υπηρεσία ταχυμεταφορών. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναβάλλετε το χρόνο παράδοσης για την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Τα αντικείμενα δεν παραδίδονται τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες.

Συνεργαζόμαστε με φορείς έκφρασης

Express delivery σε όλη την Ευρώπη

Παρακολούθηση ηλεκτρονικού πακέτου με αναγνωριστικό

 Συχνές ερωτήσεις

  • Πόσο κοστίζει η Allzora.gr για την προετοιμασία της παράδοσης της παραγγελίας μου;

Έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε τον χρόνο προετοιμασίας κάθε προϊόντος μαζί με πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητά του. Οι περισσότερες παραγγελίες, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αγαθών, έχουν χρόνο επεξεργασίας 24/48. Εάν η παραγγελία γίνει πριν από το μεσημέρι, είναι δυνατή η αποστολή της ίδιας ημέρας, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν επιλεγεί τα προϊόντα με την κατάσταση "άμεσης αποστολής".

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την επιλεγμένη υπηρεσία ταχυμεταφοράς και τη χώρα προορισμού. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι ο καθορισμένος χρόνος είναι ενδεικτικός και υπολογίζεται στις εργάσιμες ημέρες, εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών.

  • Ποιο είναι το κόστος και ο χρόνος παράδοσης;

Έχετε την ευκαιρία να αξιολογήσετε ανεξάρτητα το κόστος και τον χρόνο παράδοσης κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στην πύλη της Allzora.

  • Προσφέρει το Allzora.gr παρακολούθηση φορτίου;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα προϊόντα και να επαληθεύσετε το αναγνωριστικό παρακολούθησης στον προσωπικό σας λογαριασμό.

  • Τι περιλαμβάνει το κόστος μεταφοράς;

Το κόστος μεταφοράς περιλαμβάνει:

  • Κατάλληλη συσκευασία (χαρτοκιβώτια, περιτύλιγμα με φυσαλίδες, εσωτερική προστασία κ.λπ.)
  • Μεταφορές
  • Σίγουρα
  • Εκτελωνισμός στη χώρα αποστολής
  • Τι συμβαίνει αν διαπιστώσετε ότι πρέπει να κάνετε αλλαγές μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας;

Εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε ορισμένα συγκεκριμένα στοιχεία των διευθύνσεων παράδοσης, η παραγγελία μπορεί να αλλάξει, αλλά μόνο εάν δεν έχει αποχωρήσει από την αποθήκη μας. Για να το κάνετε αυτό, στην ενότητα "Επαφές", επιλέξτε την καρτέλα "Υπηρεσία μετά την πώληση" και στο αναπτυσσόμενο μενού το στοιχείο "Η παραγγελία δεν έχει παραληφθεί". Το προσωπικό μας θα απαντήσει στο αίτημά σας όποτε είναι δυνατόν. Σε άλλες περιπτώσεις, η απόφαση θα είναι να ακυρώσετε την παραγγελία και να δημιουργήσετε μια νέα. Μέσα σε λίγες μέρες, η Allzora θα επιστρέψει την ακυρωμένη σας παραγγελία.

  • Πώς να ακυρώσετε μια παραγγελία;

Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία και να σταματήσετε την αποστολή, μπορείτε να το κάνετε στο μενού "Παραγγελίες" του πίνακα ελέγχου.

Λάβετε υπόψη ότι λόγω του υψηλού επιπέδου αυτοματοποίησης της διαχείρισης παραγγελιών, η χρονική περίοδος για την ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να είναι σύντομη. Η διαδικασία ακύρωσης εκτελείται αυτόματα, επομένως, εάν το σύστημα δεν σας επιτρέπει πια να ακυρώσετε την παραγγελία, δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Πριν την τελική επιβεβαίωση της παραγγελίας, επαληθεύστε προσεκτικά τη σύνθεση, τη διεύθυνση παράδοσης, τις ποσότητες, τα εμπορεύματα, τις ποσότητες και άλλες παραμέτρους.

  • Τι πρέπει να γίνει κατά τη λήψη ενός πακέτου;

Όλα τα πακέτα μας εγκαταλείπουν την αποθήκη σε καλή κατάσταση.

Ο αγοραστής, όταν δέχεται τα εμπορεύματα, είναι υποχρεωμένος να επαληθεύσει την εξωτερική κατάσταση

  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
  • Εάν έχετε Visa ή MasterCard, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για online αγορές. Όλες οι αγορές καρτών περάσουν έναν έλεγχο ασφάλειας 24 ωρών, ο οποίος μπορεί να καθυστερήσει την παράδοση μιας εργάσιμης ημέρας. Αφού επιλέξετε την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, θα μεταφερθείτε στην πλατφόρμα 3D ασφάλειας για να συμπληρώσετε ορισμένα δεδομένα. Εάν η συναλλαγή είναι εγκεκριμένη, η πληρωμή γίνεται αμέσως και μπορούμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας την επόμενη μέρα.
  • Το προσωπικό μας δεν συνεργάζεται με τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσω της τραπεζικής μέσω Διαδικτύου.
  • Δεν έχετε χρόνο για να συμπληρώσετε τα στοιχεία πληρωμής; Απλά αποθηκεύστε την πιστωτική σας κάρτα στην επόμενη αγορά κάνοντας κλικ στην επιλογή Να θυμάστε τα στοιχεία της κάρτας μου για την επόμενη αγορά σας. Τα στοιχεία πληρωμής σας αποθηκεύονται στην πύλη πληρωμής και στην επόμενη αγορά σας απλά επιλέξτε την πιστωτική κάρτα με την οποία θέλετε να πληρώσετε χωρίς να συμπληρώσετε τις ζητούμενες πληροφορίες. Οι υπάλληλοί μας δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τις εμπιστευτικές πληροφορίες. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις αποθηκευμένες πιστωτικές κάρτες στην καρτέλα "Οι κάρτες μου".
  • Τραπεζική μεταφορά

Αυτή η μέθοδος πληρωμής καθυστερεί την παράδοση μέχρι η τράπεζα να επιβεβαιώσει τη μεταφορά.

Αριθμός λογαριασμού:

na της παραγγελίας για τυχόν ζημιές: χτυπήματα, χτυπήματα, κακή κατάσταση της συσκευασίας, αυτοκόλλητα υπηρεσίας ταχυμεταφορών και άλλες υποψίες που ενδέχεται να υποδεικνύουν τη δυνατότητα πρόκλησης βλάβης στα εμπορεύματα στο εσωτερικό τους.

 Ο αγοραστής, έχοντας ανακαλύψει ζημία στη συσκευασία, ασυνέπεια στην ποιότητα ή / και στην ποικιλία των προϊόντων, έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή των προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν τα σχετικά έγγραφα (σε χαρτί ή ηλεκτρονικά μέσα, PDA) στη στήλη "Παράδοση με ορατή ζημιά", η οποία περιγράφει ακριβώς τη ζημιά. Αν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία, ο ισχυρισμός θα απορριφθεί αυτόματα ακόμη και αν υπάρχουν φωτογραφίες με οπτική βλάβη.

  • Πώς να παρακολουθείτε τη συσκευασία;

Στον πίνακα ελέγχου του Allzora.gr, μπορείτε να δείτε τις ενημερωμένες πληροφορίες παρακολούθησης για τις πρόσφατες παραγγελίες σας. Η κάρτα παρακολούθησης βρίσκεται κάτω από την κάρτα παραγγελίας. Σε αυτό, μπορείτε να επιλέξετε αν θα δείτε ταυτόχρονα τις πληροφορίες παρακολούθησης μιας παραγγελίας ή όλων των παραγγελιών και επίσης να φιλτράρετε τις πληροφορίες βάσει της κατάστασης της παρακολούθησης.

Η παρακολούθηση μπορεί επίσης να φορτωθεί στην καρτέλα "Ανίχνευση λήψης".